دستگیری عامل تیراندازی به پرسنل ارتش در خرم‌آباد

دستگیری عامل تیراندازی به پرسنل ارتش در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری عامل تیراندازی به پرسنل ارتش در خرم‌آباد خبرداد.

به گزارش (ایسنا)، سردار کاظم علیزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سکوت نیروی انتظامی در ابتدای وقوع این حادثه به خاطر این بود که واقعیت موضوع را کشف و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که در اوایل حادثه در محل حضور می‌یافت حدس و گمان داشت که گروه ترور عامل حادثه بوده است، ادامه داد: با ورود اهل فن و کارشناسان تشخیص داده شد که موضوع تیراندازی اختلاف بین متهم به قتل و مقتول بوده و اصلا مساله امنیتی و تروریستی نبوده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تیراندازی از سوی متهم به قتل که موتورسوار بوده و صورت خود را کاملا پوشانده در ساعت 6:27 هنگامی که مقتول به همراه شش نفر دیگر منتظر سرویس ایاب و ذهاب محل خدمت خود بود، انجام شده است، گفت: متهم به قتل اقدام به شلیک 18 گلوله به سمت مقتول و فرد کناری وی کرده که متاسفانه مقتول در دم فوت و نفر کناری نیز مجروح شده است.

به گزارش ایسنا، علیزاده اظهارکرد: با کار کارشناسی در ساعت 10:30 همان روز به این نتیجه رسیدیم که موضوع از بحث گروهکی خارج و موضوع شخصی و با انگیزه انتقام بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی، نیروهای مسلح و دستگاه قضا به جمع‌آوری اطلاعات و بررسی صحنه جرم پرداختند و نظرات با این موضوع که بین متهم به قتل و مقتول اختلاف وجود داشته قوت یافت و پلیس جنایی وارد عمل شد تصریح کرد: پس از تحقیق و جستجو، متهم به قتل متولد 1357 شناسایی شد، وی یک نظامی اخراجی بوده است.

علیزاده ادامه داد: متهم اعتراف کرد که به قصد انتقام‌جویی سلاحی را خریده و تیراندازی هوایی انجام داده تا بتواند به هدف خود که مقتول بوده شلیک کند و انگیزه‌ای از شلیک به مجروح یا فرد دوم این حادثه نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد