نتایج بررسی حادثه تیراندازی در خرم آباد بزودی اعلام می شود

خرم آباد - معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: نتیجه تحقیقات و بررسی های کارشناسی دستگاههای مسوول در خصوص حادثه تیراندازی به سمت تعدادی از پرسنل لشگر 84 خرم آباد بزودی اطلاع رسانی می شود.
1390/11/04 - 06:31
'حسن شریعت نژاد' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها، افزود: دراین خصوص سرنخ هایی به دست آمده که این موارد در جلسه مشترک فرماندهان نظامی، انتظامی و مسوولان امنیتی استان بررسی خواهد شد.
به گفته وی، در حادثه تیراندازی به سمت پرسنل مذکور ، یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شده است.
شریعت نژاد با اشاره به مشکل وجود سلاح در استان لرستان، گفت: وجود سلاح در استان و در بسیاری از خانواده های لرستانی، مشکلات جدی را در حوزه های مختلف ایجاد می کند.
وی افزود: باید فرهنگ تحویل اسلحه و بی نیازی مردم به این سلاح ها در سطح استان نهادینه شود که این مهم باید از طریق کار فرهنگی و رسانه ای محقق شود.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: به رغم تمام این مسایل، لرستان به لحاظ شاخص های امنیتی در سطح استان های سراسر کشور، در رده پنج استان برتر قرار دارد.
ساعت شش و 30 دقیقه صبح روز شنبه هفته جاری دو فرد موتور سوار به سمت تعدادی از نیروهای لشگر 84 خرم آباد که منتظر اتوبوس سرویس برای حضور در محل کار خود بودند، شلیک می کنند که دراین حادثه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 http://parsian-download.net/

سلام

اینم آدرس دانلود گل گلدون.گیتا

http://www.mediafire.com/download.php?7qc25syw4cvrqsv

این ادرسو در بالای مرورگر کپی و پیست را بزن و دانلودش کن

با هزار دردسر پیداش کردم

موفق باشی

به چمسنگر و خانواده سلام برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد